reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Laura Pacherová

Laura Pacherová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kedysi športovkyňa, dnes klasická filologička hrajúca na bassgitaru v jednej fasa kapele Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bratislava, Bratislava, tam zapadá Slávov sláva

Laura Pacherová

Bratislava, Bratislava, tam zapadá Slávov sláva

Kedysi som si článok s týmto názvom prečítala v Historickej Revue. Autor sa v ňom sťažoval na príšernú slovenčinu Bratislavčanov a ja som sa teda v mnohých prípadoch sama našla (napríklad som vôbec netušila, že kľud je vlastne bohemizmus...). Podstatné však je, že mi z nejakého dôvodu učaroval samotný názov toho článku - odvtedy si to hovorím takmer zakaždým, keď sa sem po nejakej dobe vraciam, alebo keď zase niekam odchádzam.

  • 10. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 726x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu